Rozdanie urodzinowe- wygraj bon na zakupy w UK!

Hej kochane!

Tak, tak! Dziś są pierwsze urodziny bloga ;) Statystki już były w poprzednim poście, a teraz przyjemniejsza część. Sobie już kupiłam prezent (niebawem go zobaczycie), więc pora na niespodziankę dla twórcy zbiorowego tego bloga- dla moich czytelnikow! ;)



Postanowiłam zorganizować rozdanie, w którym daję Wam pełną dowolnośc w wyborze nagród!

Jedynym warunkiem jest, by wszystkie były kosmetyczne (maseczki, kremy, lakiery, kosmetyki kolorowe, pędzle, inne akcesoria itp. są jak najbardziej na tak) Ale to już ustalę bezpośrednio ze zwycięzcą ;)

Zaczynamy od:



Im Was więcej, tym lepiej, bo po każda kolejna setka uczestników (powyżej 200), to dodatkowe 3£ na nagrody! Nie spotkałam jeszcze czegoś takiego na blogach, wiec jestem ciekawa jak będzie nam szło ;) Mam nadzieję, że łatwo i przyjemnie!

Jaki plus dla Was? 


Możecie wybrać dokładnie takie nagrody, jakie chceciewięc na pewno trafione ;)
Poza tym mieszkając w UK, mam dostęp do przeróżnych kosmetyków, których w Polsce nie ma, więc dodatkowa okazja dla Was na zgarnięcie czegoś trudniej dostępnego ;)

Wszystkie szczegóły co do listy zakupów, kosztów i terminow wysyłki będę ustalała bezpośrednio ze zwycięzcą! ;)
Skąd możecie zamawiać nagrody?

Stworzyłam listę większych sklepów, w których każdy znajdzie coś dla siebie:

The Body Shop
Superdrug
Boots
Lush (fresh handmade cosmetics)

Opcjonalnie ebay.co.uk (doliczając koszty przesylki na mój adres w UK) 

Jak wziąć udział w rozdaniu? 

Wystarczy być tylko publicznym obserwatorem bloga, co daje 1 (ten obowiązkowy) los ;)

Każdy obserwator, który dołączył do mnie w ciągu ostatniego roku ma dodatkowo 1 los!

Dodatkowe losy można otrzymać za:
1. Polubienie fanpage'ów moich blogowych fotografów:
JC Artistic Dream (1 los)
Marcin Wolinski Photography (1 los)
2. Napisanie posta lub informacji o rozdaniu na blogu lub facebook'u (każde miejsce- 1 los)
3. Dodanie baneru rozdania na swojego bloga (1 los)
4. Dodanie mnie do blogrolla (1 los)
5. Dołączenie do Katalogu Blogerek Kosmetycznych na Facebook'u (nazwa bloga podana w komentarzu- 1 los)
6. Napisanie posta lub informacji o katalogu na blogu lub facebook'u (każde miejsce- 1 los)

Formułka zgłoszeniowa do wklejenia w komentarzu:

1. Obserwuję jako: (nick)
2. Mail: (twój adres e-mail)
3. Lubię JCArtisticDream jako: (imię i pierwsza litera nazwiska)
Lubię Marcin Woliński Photography jako: (imię i pierwsza litera nazwiska)
4. Napisałam o rozdaniu: nie/ tak (link do każdego miejsca, w którym o nim napisałaś)
5. Dodałam baner: nie/ tak ( adres bloga)
6. Dodałam Cię do blogrolla: nie/ tak (adres bloga)
7. Dołączyłam do katalogu: nie/tak (nazwa bloga)
8. Napisałam o katalogu: nie/tak (link do każdego miejsca, w którym o nim napisałaś)

Każdy komentarz powinien zawierać 8 punktów.


Rozdanie trwa od dziś do 1 listopada!
Rostanie przedłuzone jeśli liczba uczestników przekroczy 500.


Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał i że wszyscy będziemy się dobrze bawić bez żadnych nieprzyjemnych sytuacji i przekrętów ;) Uf... długi post :D

Życzę milego weekendu i całuję! ;)

PS. Rozdanie nie dojdzie doo skutku, jeśli zgłosi się mniej niż 40 osób. W każdym momencie regulamin może nieznacznie ulec zmianie.

33 komentarze:

  1. 1. Obserwuję jako: Anna Frąckowiak
    2. Mail: apetytnastyl.blog@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Anna F.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Anna F.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: tak Apetyt Na Styl
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: Karolina G.
    2. Mail: yagoda_she@wp.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Karolina G.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Karolina G.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak http://pasjekaroliny.blogspot.com/
    7. Dołączyłam do katalogu: tak http://pasjekaroliny.blogspot.com/
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń

  3. 1. Obserwuję jako: Natt.
    2. Mail: natalia.kocjan@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Natalia K
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Natalia K
    4. Napisałam o rozdaniu: nie :(
    5. Dodałam baner: tak http://sprawiajzemarzeniasiespelniaja.blogspot.com/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak http://sprawiajzemarzeniasiespelniaja.blogspot.com/
    7. Dołączyłam do katalogu: nie :(
    8. Napisałam o katalogu: nie :(

    muszę trzymać mocno kciuki aaaaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: Chelsea Lena
    2. Mail: chelsea@onet.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Magdalena Ch.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Magdalena Ch.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako: deedee_1
    2. Mail: marti8991@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Martyna R.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Martyna R.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: EWAY
    2. Mail: ewaa101@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Ewa Honou De
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Ewa Honou De
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: Tak: http://eway-bolg.blogspot.com
    6. Dodałam Cię do blogrolla: Tak: http://eway-bolg.blogspot.com
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako: zaplatane siostry
    2. Mail: (twój adres e-mail) zaplatane.siostry@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Jolanta H.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Jolanta H.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak splociki.blogspot.com
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: nika88
    2. Mail: one-more-dress@wp.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: One more dress
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: One more dress
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak, http://one-more-dress.blogspot.com
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak, http://one-more-dress.blogspot.com
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Mimma-Ouch
    2. Mail: mimma.ouch@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Monika O i Mimma-Ouch blog
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: j.w.
    4. Napisałam o rozdaniu: tak http://mamo-ja-sama.blogspot.com/2013/09/urodzinowe-rozdanie-u-jc-makeup-dream.html
    5. Dodałam baner: tak mamo-ja-sama.blogspot.com
    6. Dodałam Cię do blogrolla: j.w
    7. Dołączyłam do katalogu: tak Mamo ja sama...
    8. Napisałam o katalogu: nie - napiszę jutro :) ale mam dodany banner ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam wpis o katalogu :) http://mamo-ja-sama.blogspot.com/2013/09/katalog-bloggerek-kosmetycznych.html

      Usuń
  10. Obserwuję jako: Joanna K
    mail: kidajoanna1388@gmail.com
    Lubię oba fan page jako: Joanna Justyna Kida
    Napisałam o rozdaniu: NIE
    Dodałam banner: NIE
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Dołączyłam do katalogu: TAK mycreativemakeup.blogspot.com
    Napisałam o katalogu: NIE

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Naughty Girl
    2. Mail: naughtygirl0106@interia.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Joanna W
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: nie
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak joanna-giovanna.blogspot.com
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak joanna-giovanna.blogspot.com
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Ala MaKota
    2. Mail: alicjajarzabeks3@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: fanpage Ala Ma Kota
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: fanpage Ala Ma Kota
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak ( maalakota.blogspot.com)
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: tak (Ala Ma Kota)
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: Paula S.
    2. Mail: paulusia_s@op.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako : nie
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: nie
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak http://land-of-bliss.blogspot.com/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: vesp007er (vesper lizabark)
    2. Mail: vesp007er@o2.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Amelia JA
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Amelia JA
    4. Napisałam o rozdaniu: tak https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1435391353355116
    5. Dodałam baner: tak http://osobliwe.blogspot.com/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak http://osobliwe.blogspot.com/
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  15. wysyłka do Polski i cała reszta całkowicie darmowa? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. si, musisz tylko wziąć pod uwagę przesyłkę do mnie jeśli zamawiasz coś ze sklepów internetowych w uk. ;)

      Usuń
  16. 1. Obserwuję jako: frau
    2. Mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Anna Karolina Niemiec
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Anna Karolina Niemiec
    4. Napisałam o rozdaniu: tak udostępniłam informacje na FB
    5. Dodałam baner: tak http://anusia93.blogspot.com/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak http://anusia93.blogspot.com/
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4. Napisałam o rozdaniu: tak udostępniłam informacje na FB https://www.facebook.com/anna.k.niemiec.3/posts/1380160092225019

      Usuń
  17. 1. Obserwuję jako: Wiola Ba
    2. Mail: wiola_bars@hotmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Wioletta B
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Wioletta B
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Domi M albo Artist Domi, bo to różnie bywało :D
    2. Mail: makeupartistdomi @ gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Dominika M...
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Dominika M...
    4. Napisałam o rozdaniu: https://www.facebook.com/dominika.em/posts/10200997997380707
    5. Dodałam baner: tak. http://blog.domimakeupartist.pl/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: już dawno :) http://blog.domimakeupartist.pl/
    7. Dołączyłam do katalogu: tak Domi Make-up Artist
    8. Napisałam o katalogu: widnieje baner na moim blogu :) http://blog.domimakeupartist.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako: magicgrey
    2. Mail: madziulka-8621@wp.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Magdalena Sz.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Magdalena Sz.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak magicgrey.blogspot.com
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak magicgrey.blogspot.com
    7. Dołączyłam do katalogu: tak (magicgrey.blogspot.com
    8. Napisałam o katalogu: nie/tak (link do każdego miejsca, w którym o nim napisałaś)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję jako: Justyna
    2. Mail: justyna046@vp.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Justyna B.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Justyna B.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: Mariska
    2. Mail: anitasadlo@interia.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Anita S
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Anita S
    4. Napisałam o rozdaniu: tak https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/749321088416620
    5. Dodałam baner: tak www.psychodelax3.blogspot.com
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako: (nick) Kasia M
    2. Mail: (twój adres e-mail) donn@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: (imię i pierwsza litera nazwiska) Katarzyna M
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: (imię i pierwsza litera nazwiska) Katarzyna M
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: /tak http://glowlifestyle.blogspot.com/
    8. Napisałam o katalogu: nie, ale mam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    2. Mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: nie
    Lubię Marcin Woliński Photography jako:nie
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak www.me-and-my-passions.blogspot.com
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję jako: panna mewa
    2. Mail: panna.mewa@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Ewa M.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: Ewa M.
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak http://panna-mewa.blogspot.com/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak http://panna-mewa.blogspot.com/
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję jako: Magdalena S-K.
    2. Mail: msstel@wp.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: NIE
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: NIE
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: tak http://madstelkosmetycznie.blogspot.com/
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak http://madstelkosmetycznie.blogspot.com/
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję jako: M.
    2. Mail: magdanawakacjach@gmail.com
    3. Lubię JCArtisticDream jako: Magdalena B.
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: NIE
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: tak, magdanawakacjach.blogspot.com
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako: Monika Bednarczyk
    2. Mail: kosmetyczka06@wp.pl
    3. Lubię JCArtisticDream jako: kosmetyczka w podrozy
    Lubię Marcin Woliński Photography jako: kosmetyczka w podrozy
    4. Napisałam o rozdaniu: nie
    5. Dodałam baner: nie
    6. Dodałam Cię do blogrolla: nie
    7. Dołączyłam do katalogu: nie
    8. Napisałam o katalogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej. Był już wyniki? Bo coś nie mogę ich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń