Czy ktoś mnie jeszcze pamięta?

Hej ludzie!

O ile ktokolwiek z moich starych czytelników to przeczyta... na początku chciałabym przeprosić tych, którzy mnie lubili, śledzili i czekali na moje posty, ale... wiecie jak to jest. Czasami człowiek się wypala, na dłużej lub krócej. W moim przypadku akurat się zeszło. ale najważniejsze są przecież powroty.

Czasami trzeba się cofnąć, żeby naprać rozpędu i ruszyć do przodu. Część z Was na pewno już bezpowrotnie straciłam, ale przy dzięki ciężkiej pracy, nowej energii i cierpliwości przede wszystkim, stworzę tego bloga na nowo. Nadszedł czas, kiedy po prostu mi go brakuje. I Was...

Chciałabym też prosić o ogromne wsparcie tych, którzy mnie zapamiętali i mimo że Was zostawiłam, kliknęli by przeczytać ten post. Jest mi bardzo miło i mam nadzieję, że znów będziemy się spotykać częściej. Nie pogardzę dobrym słowem w komentarzu!

Przygotowałam już dla Was kilka ciekawych rzeczy, więc wcześniej czy później na pewno się pojawią!

Do następnego! <3

Ps. Wiem, że w tym momencie mój blog to totalny śmietnik, ale pracuje nad tym, żeby powoli doprowadzić go do ładu. Na razie po prostu zmieniłam szablon i trzeba go jakoś "upiększyć". Małymi kroczkami!

29 komentarzy:

  1. a ja Cie doskonale rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli nawet mam dla kogo wracac! fajnie, dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Cię pamiętam :D Sama mam "problem" z powrotem na bloga, więc wiem jak to jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ciebie tez pamietam ;) mysle ze jesli bedziemy sie nawzajem wspierac, to cos z tego wyjdzie!

      Usuń
  4. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń