Makijażowe czary

Witam Was, Kochane!

Czemu makijażowe czary? Bo ten makijaż kojarzy mi się z taką małą słodką księżniczką ;) Jest taki... lekki i przesłodzony. Nie uważacie? ;)





Został wykonany przy użyciu paletki Technic, którą wyrwałam jakiś tydzień temu w UK. (reszta angielskich zakupów do zobaczenia tutaj).

Recenzji i zdjęć możecie spodziewać się jutro. Dziś na szybko, bo dawno nie malowałam i nie mogłam się powstrzymać a trochę jest bunt na robienie zdjęć paletki, więc proszę o wyrozumiałość ;)

Na koniec przypominajka o rozdaniu i katalogu Blogerek na FB, który od wczoraj tworzę ;)





Co do samego Katalogu, bardzo zachęcam do przyłączania się, bo dzięki Waszej aktywności zdążyłam już poznać nowe blogi i nowych ludzi, których mogę obserwować już nie tylko na blogach ;)

Pozdrawiam i do jutra! Buziale


23 komentarze:

  1. sliczny jest ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna kreska.;) śliczny make up:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ostatnio próbuje z kreskami, bo wcześniej niewiele ich było ;)

      Usuń
  3. czary mary i pięknie wyszedł makeup :D (wrrr.. nie zrymowało się :( :) ) ale to nic ważne że twój makeup jest super :) i chyba muszę się zapisać do tych bloger na facebook'u ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny :D! Podoba mi się jak kazdy inny Twoj makijaz :) A gdzie dokładnie kupiłas tą paletke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletkę kupiłam w b&m. jest tam teraz kilka fajnych rzeczy w śmiesznej cenie ;)

      Usuń
  5. noo proszę ciekawie prezentuje się owa paletka na powiekach czyżby konkurencja dla MUA i Sleeka rosła ;)
    ślicznie Asieńko i oby więcej Ciebie :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do konkurecji wątpię ;) bynajmniej moje potrzeby są delikatnie inne ;)

      Usuń
  6. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie taki jest ;) leciutki i słodziutki jak taka urocza księżniczka z bajek dla dzieci ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodzony? Może troszeczkę, ale i tak jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dolna kreska mi się niesamowicie podoba!
    no i oczywiście ten kolczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż , moze trochę przesłodzony ale i tak ładny ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenia kolorów ,ale nie bardzo podoba mi się samo cieniowanie na górnej powiece .Moim zdaniem lepiej Twoje oko by wyglądało gdybyś wyciagnela cień w samym kaciku zewnętrznym i od niego rozcierala ku górze nie dojeżdżając do brwi a zbliżając się do kacika wewnętrznego lepiej by było żeby cień zwezal się ..nie chciałabym Cię urazić,moze przydadzą Ci się mogę rady:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, ale to akurat kwestia gustu. ;)

      Usuń
    2. przy rozcieraniu niżej pod brwią wszystko ginie, bo mam opadającą powiekę. do zdjęć zawsze ustawiam się pod takim kątem, by mniej było to widać ;)

      Usuń