Coś na jesień ;)

Hej wszystkim! ;) Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku, a Wasza? Z okazji pierwszego jej dnia, postanowiłam zrobić makijaż zainspirowany kolorami jesieni. ;) Bez zbędnych rozwiązłości dzisiaj, bo pogoda jest tak piękna, że mam ochotę już pędzić z moim aparatem na spacer ;)
Być może trochę się zagalopowałam, bo wszędzie jeszcze zielono, ale mi nieodłącznie ta pora roku kojarzy się z brązem i złotem. A może tak następnym razem zrobię coś żywszego... Zobaczymy. Póki co skromnie prezentuję mój dzisiejszy wytwór ;)



 

A to wszystkie kosmetyki, których użyłam:



Podkład Collection 200
Rozświetlający korektor pod oczy Bourjois
Kamuflaż Make Up For Life
Baza pod cienie Inglot
Puder matujący Rimmel
Bronzer BC
Róż Accessorize
Kulki rozświetlające Gosh
Błyszczyk Max Factor




Paletki Sleek Make Up: Au naturel, Ultra matters
Cienie: L'oreal, MUA, Inglot
Tusz Rimmel.


Jak Wam się podoba? ;) Miłego dnia życzę i do następnego posta! ;) Buziaki!

0 komentarze:

Prześlij komentarz