Sesje, makijaże, marzenia!


Heeej! ;) Na sentymenty mnie dziś wzięło... Gdyby ktoś pół roku temu powiedział mi, że będę bawiła się make up'em, chyba bym nie uwierzyła ;) a Wy?
Tak naprawdę zaczęło się od fotografii, którą też zajmuję się od niedawna. Zawsze wszystko wolałam robić sama. Sama wybierać dziewczynom stroje, sama je czesać (mimo, że kompletnie mi to nie idzie, ale też się uczę ;)) no i oczywiście sama malować. Tylko wtedy byłam pewna, że wszystko będzie tak, jak sobie wymyślę.
Najpierw troszkę po amatorsku, z rażącymi błędami, posklejanymi rzęsami i za ciemnym podkładem. Z czasem... co raz lepiej ;) Później zdecydowałam się na kurs i jakoś poszło ;)
A jak było z Wami? Makijaż jako odwieczna pasja czy przyjemny wypadek losowy? ;)

A oto kilka makijaży z przeróżnych okresów mojej radosnej twórczości. Sesje moje i nie tylko ;)









W obiektywie Marcina Wolińskiego
http://www.facebook.com/MarcinWolinskiPhotography : 










3 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie super i makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię makijaż, ale niestety mam do niego dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki i dobra robota!
    Makijaż i fotografia to też moja pasja :) z wyboru zawód inny. Dzięki swojej pasji odrywam się od rzeczywistości, tu popuszczam wodze fantazji a na codzień twardo stąpam po ziemi :)
    Jestem samoukiem, do wszystkiego doszłam sama, lubię wyzwania i eksperymenty :)
    Zawsze lubiłam sie malować, kiedyś tipsy robiłam a to wlosy koleżankom farbowałam hehe.Z makijażem zaczęlam sie ogłaszać od kwietnia tego roku, coraz śmielej i częściej startuję w różnego rodzaju konkursach i zapewne co za tym idzie- zdobywam coraz większe doświadczenie :)
    Życzę Tobie wielu świetnych pomysłów i ich realizacji!!! Chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń