Zapach oceanu z paletką Acid od Sleek'a

Dzień dobry wszystkim! ;) Jak Wam mija czas? Jakieś nowe inspiracje? "Zapachy"? ;)
Ja postanowiłam wrócić do zdjęć z wakacji i to własnie nimi inspirowałam się, wykonując dzisiejszy makijaż ;) Każdy, kto mnie zna, wie jak bardzo uwielbiam Wielką Brytanię. Te kolory, ludzi, atmosferę... Po prostu cudnie mi się tam mieszkało. W te wakacje miałam okazję tam wrócić i zwiedzić nieco więcej niż Londyn i jego okolice.
Razem z moim lubym i resztą angielskiej rodzinki zawitaliśmy w Tintagel- pięknej wiosce w Kornwalii tuż nad brzegiem oceanu. Widoki naprawdę nieziemskie... I ta bryza! Nachodziliśmy się jak szaleni, ale warto było, bo zdjęcia które upolowaliśmy są naprawdę cudne! ;) Królował błękit i zieleń- dokładnie jak w moim makijażu ;)


 

 


A oto i makijaż. Jak Wam się podoba? ;)



5 komentarzy:

  1. Piękne miejsce :))) A i makijaż - idealny na przełamanie jesiennej aury! A jeśli chodzi o rady - trzeba dużo cierpliwości i przede wszystkim wytrwałości :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. hej jestes...wreszcie Cię znalazłam/./..tyle razy chciałam sie odwdzieczyc za te wspaniałe omenstarze i dopiero teraz jak znalaząłm wiecej czasu to zobacyząłm ze mi linka podesłaąłs do bloga - dzieki Ci wielkie :) a makijazyk jest mega mega piękny,.....a zglosiłas sie do mnie na konkurs z mydełkami lawendowymi?

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie wiem, mi metoda wodna nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż! Obserwuję i zapraszam też do siebie. ;)

    http://make-up-artist-domi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń