Kocia sobota ;)

Hej dziewczyny! ;) Jak Wam mija weekend? 

Dziś bez typowego kosmetycznego posta. Tak dla zrelaksowania ;) Oooj tak, tego mi trzeba.

Poznajcie Rokusię! ;) To ona umila mi wieczory, tuląc się i mrucząc godzinami. Wiecie jak koty potrafią uspokoić po stresującym dniu?  Taaak, "koty" ;) Bo oprócz Roki jest jeszcze Sisi, której dziś nie udało się złapać ;)

Heh, Sisi właśnie biega mi po klawiaturze i wyjada pistacje z woreczka! ;)

Przy okazji możecie zobaczyć, że mój makijaż dzienny zwykle dostosowany jest po prostu do stroju, dlatego czasami widujecie w moich dzienniakach tak zaskakujące połączenia kolorów ;)

A Wy macie jakieś zwierzaki? Jak spędzacie z nimi czas?

PS. Gdybyście zobaczyły na mnie jakieś mokre plamy, to koty xD Niestety wyrażają swoją radość śliniąc się niemiłosiernie :D

 






11 komentarzy:

  1. uwielbiam koty, niestety ostatnio coś nie mogą się ostać u mnie w domu :(
    ale bez kota źle się czuję dlatego rozpoczęłam poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj, bo koty są naprawdę cudowne! ;)

      Usuń
    2. mi tego nie trzeba mówić :)
      koty kocham odkąd pamiętam :)

      Usuń
  2. Kocham koty, mam 2 dziewczyny i nie wyobrazam juz sobie naszego domu bez nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez naszych dziewczynek też byłoby straszliwie smutno ;)

      Usuń
  3. ale śliczna kicia... moje też mi nie dają w spokoju pisać notek ... choć teraz zima to i tak się rozleniwiły i zapadły w sen zimowy :)
    i bardzo lubię takie odważne kolory, ślicznie Ci w takim makijażu, bo w końcu nie masz 50 lat, żeby tylko w beżach biegać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kicia, nie wyobrażam sobie domu bez kotów i to koniecznie kilku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam koty. chciałabym kolejnego, ale moja Kota jest niekoleżeńska. kiedyś znalazłam na peronie 2 brykające kociaki (no przecież nie mogłam ich zostawić! bez problemu dały mi się złapać czyli pewnie je ktoś wyrzucił) i bardzo zła była, więc musiałam oddać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym mieć kota, ale w wynajmowanym mieszkaniu nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, lubię czerwień na powiekach.
    I kolczyki mi się podobają, pasują do Ciebie, ubrań i nawet tła na zdjęciu. :D Nie miałaś żadnych problemów z gojeniem się kolczyka w brwi przez makijaż? Zastanawiałam się kiedyś nad kolczykiem w wardze, ale dostałabym świra przy malowaniu ust! Nie jestem pewna czy z kolczykiem powierzchniowym tuż przy uchu nie mam problemów właśnie przed podkład i inne mazidła które się tam pałętają.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń