Zainspiruj się orientem- tydzień 5. Made in China

Hej kochane! ;)

Dziś krótko, ale na temat ;)

Prezentuję Wam mój makijaż (?) na projekt Domi ;) Lekko spóźniony, inspirowany Chinami, a właściwie... zupką chińską.  Jakoś tak najbardziej mi się z Chinami kojarzy ;)

Kurcze, lubię te niezdrowe cholery, a Wy? Zwłaszcza pomidorową... no pomidorową, to wręcz uwielbiam :D





Tak... mam na brwiach makaron. Ale! Spokojnie. Gorączka spada ;) Przyklejany na mąkę z wodą, bo zapomniałam zabrać z domu kleju ;)

Kocham ten stan... kiedy zapominam o zasadach i zaczynam bawić się makijażem... ;)

A teraz... idę na zupkę :D Do następnego! :*

22 komentarze:

  1. Ja z zupek chińskich uwielbiam rosół, pieczarkową i grzybową. mniam to jest jak nałóg, jak wpadnę w wir zupek chińskich to jem codziennie :)
    makijaż rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z zupkami chinskimi se nie lubie, ale za to kocham kazde inne niezdrowe jdzonko :-). Twoj makijaz powala!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahahha hehehehehehhe Aśka jestes niesamowita!!!!! no i z niczego zrobisz SHOW!!!! rewelacja!
    A zupki tez uwielbiam! i tez pomidorową :) albo kurczak..kurczak :)
    Nie no rozwaliłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. padłam! rozwaliłaś mnie. złamałaś moje wyobrażenia makijażu xD makaronu użyć! no muszę szczęki poszukać, bo mi spadła xD
    jadam tylko pomidorową jak już. aż mi smaka narobiłaś i zaraz chyba kupię sobie xp

    OdpowiedzUsuń
  5. no bomba na coś takiego to bym w życiu nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha nie no rozwalilas mnie :) swietnie Ci to wyszlo , jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osz kurcze, podziwiam Cię, nie wpadłabym na to, wygląda genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham chinskie zupki, a inspiracja zabawna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz pomysły :)
    Ja najczęściej używam zupek chińskich do zrobienia sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa interpretacja ;P
    Fajny pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprawiłaś mi humor tym makijażem! Nie ma co trzymać się szablonów - makijaż to zabawa! W życiu nie wpadłabym, na taki pomysł, ale efekt świetny :D Ubolewam, ale też niestety uwielbiam te zupki, chociaż ostatnio skutecznie ich unikam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, uwielbiam taką kreatywność! Powiem Ci, że wygląda to bardzo fajnie. Ja bym jeszcze albo zamaskowała naturalne brwi lub odwrotnie- intensywnie je podkreśliła. Jeszcze raz wielkie brawa za pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. NIe moge haha :) rewelacja :) w życiu bym na to nie wpadła :) haha:)
    mniam aż odrazu mam ochotę na chińską ,ale na rosół

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna inspiracja i super efekt. Ja lubię grzybowe zupki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorąca z Ciebie pomarańczka!;p Też ubóstwiam tą pomidorową cholerę,ale jestem silna i jej nie ulegam!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Boysi 'Jesteś szalona' to chyba o Tobie śpiewali :P W życiu bym nie wpadła na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń