Zainspiruj się orientem- tydzień 4.

Tak na wstępie odrobina wyjaśnień, Nie witam się, bo dziś to już drugi post ;) Czemu drugi? Bo jutro mam strasznie dużo zajęć i nie chcę mięć znowu tyłów z projektem a ostatnio harmonogram publikacji ciut mnie zawiódł, więc wolę o nią sama zadbać ;) Przechodząc do rzeczy...

Makijaż inspirowany Turcją śnił mi się po nocach :D I jak na Tajlandię jakiejś konkretnej wizji nie miałam, tak na Turcję było ich zdecydowanie za dużo ;) Niezaprzeczalnie Turcja kojarzy się z bazarami, dlatego rozważałam pomiędzy owocami, barwnikami, przyprawami... Ale! Finalnie stwierdzam, że wykonałam jeden z najzabawniejszych makijaży w ostatnim czasie :D

Gdybyście miały jakiekolwiek wątpliwości, mam na twarzy... dywan. xD Właściwie tylko na połowie, a to dlatego, że przez nadmierne łaskotki, nie zniosłabym takiej porcji nitek po drugiej stronie i musiałam się ich w miarę szybko pozbyć ;)

Wszystkie elementy zostały przymocowane na znany i lubiany klej Duo, zakupiony w Inglocie. Co prawda jest od przeznaczony do rzęs, aczkolwiek ani trochę nie podrażnia skóry i można go bez problemu zmyć zwykłą wodą, więc... czemu nie nałożyć go na twarz ;)



 

Jak Wam się podoba moje małe szaleństwo? Pomijając fakt, że z daleka wygląda zdecydowanie lepiej ;)

Czekam na tę salwę śmiechu ;) Buziaki! :*

29 komentarzy:

  1. Trafiłaś w dziesiątkę ;D makijaż jest rewelacyjny i naprawdę kojarzy się z Turcją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba. Coś innego, oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no bardzo oryginalnie, nie pomyślałabym żeby na twarz nałożyć dywan :D
    świetny makijaż na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha co za porownanie, ale fakt, genialny mejkap na sesje ;)

      Usuń
  4. Bardzo oryginalny makijaz , swietnie sie spisalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest dobre ;D ja jutro malnę swój jeśli zdążę ;>
    fajnie, że chociaż Ty nie wymiękasz, bo dziewczyny się wykruszają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i ja się nie śmieję ;P
      bo ja też Ciebie lubię xD od samego początku. to kiedy przyjeżdżasz do Warszawy? pójdziemy sobie do Inglota... kupimy sobie kosteczki blogerskiej przyjaźni... xD

      Usuń
    2. namówiłaś mnie! :D czekam na ferie i lecę do Ciebie :P

      Usuń
    3. extra ;D hihi. opowiesz mi o tych kosteczkach przy okazji, bo jeszcze żadnej nie posiadam i się nie znam ;D

      Usuń
  6. Idealna Turcja :D
    wypisz wymaluj ;) oryginalnie i za to plus:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się z Panią Wiosną :) Energetyczne kolory!
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie widziałam żeby ktokolwiek wpadł na tak oryginalny pomysł :D Jestem pewna, że to nie jest zwykły dywan, tylko latający ;) Aleś to wymyśliła, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo jestem 100 obserwatorem :) gratuluję i życzę kolejnych stówek :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Świetnie wygladasz ! obserwuję

    http://takeabreakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę - GENIALNIE! :) W życiu nie wpadłabym na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe ale świetny pomysł!!! rewelacyjny efekt wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow... to się nazywa małe szaleństwo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy przekazałabyś linka do mojego bloga dalej? Dopiero zaczynam a trudno jets zdobyć czytelników.
    http://thephoenixalive.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wymyśliłaś! Artystka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no ciekawie ciekawie.....powiem ci ze genjialny pomysł którego nikt jeszcze nie zrobił.....rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz świetne pomysły! Pomysł, pomysłem ,ale zrealizowanie to jest sztuka! Super.
    Pozdrawiam i życzę udanych i ciepłych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne pomysły ;) bardzo mi się podobają ! :)
    wesołych świąt tak przy okazji :)

    dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż
    http://www.agnieszka-gajewska.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę zaszalałaś, ale kocham takie żywe kolory na oczach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak uzyskałaś tak piękny kolor na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń