Kolory tęczy- tydzień 1.

Hej kochane! 

Aaaale żem sobie termin na projekt wybrała, co? Studenci pewnie wiedzą o co chodzi ;) Ale nie ma zmiłuj, blog to poważna sprawa, więc jestem z makijażem. Właściwie to z jego kawałkiem ;)

Mimo że kolory były dokładnie określone, jakiś taki mam "bezwenny" dzień... Może stres, może coś... nie wiem. Poznajcie zatem moją improwizację ;)



Co wykorzystałam? W większości cienie z paletki Sleek Ultra Matters + czerwień z Inglota i zielony eyeliner z Bell (użyty kolejny raz nie do celu dla niego przeznaczonego, bo przecież na usta tez kiedyś trzeba było go wrzucić :D).

A Wam jak idzie zabawa z projektem? ;) Dociera do mnie coraz więcej prac, więc chyba nie jest tak źle ;)

Chętnie bym została dłużej i jeszcze coś wam naskrobała, ale obowiązki wzywają... Uciekam moje Papalumby do nauki i  życzę Wam miłego wieczoru ;)

Pa :*

13 komentarzy:

  1. Studenci wiedzą! Obrona już pod koniec stycznia ;)

    A improwizacja bardzo fajna. Jak do sesji w modowej gazecie :) Jednak wena nie opuściła, tak jak mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalalas dziewczyno ! Mi sie bardzo podoba a ta zielen na rzesach piekna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo nie tylko mnie w tym projekcie ponosi wyobraźnia;) śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow szał kolorów w środku zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no rzeczywiście czas cudowny :) sesja zimowa za plecami a Ty projekty!!!: D hehehe ;))
    Ale kolorki :) szalone!! :))
    Fantastycznie wyszło!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wyrobiłam z tym projektem, a trochę żałuję:(

    OdpowiedzUsuń
  7. studenci wiedzą i łączą się w bólu.
    pamiętaj: sen jest dla słabych! po co spać skoro można studiować!
    tak oto Domi siedzi nad morality play i się ekscytuje 7 deadly sins. o. a żeby nie zasnąć odwiedza swojego ulubionego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie mi się średnio podobają, ale te zielone końcówki na rzęsach są mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne w taką ponurą pogodę, choć jeśli o mnie chodzi odjęłabym ten fiolecik, rzęsy wprost magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Istne szaleństwo ;) Zielone końcówki rzęs rewelacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń