Moje małe odkrycie biedronkowe.

Witam Was kochane! ;)

Sesja się zbliża a mnie tu coraz mniej... ale mimo wszystko pamiętam o Was, blogu i przede wszystkim kosmetycznych zakupach! :D

Skuszona gazetką Biedronki, pobiegłam i kupiłam parę fajnych duperelków z Bell, ale dziś nie o tym ;)

Chodziłam, patrzyłam- coś się świeeeci. No to sroka musiała podejść, Zgadniecie co znalazłam?



Bardzo ciekawy zestaw ;)
- brokat do ciała
- maskara do włosów (?). wygląda zupełnie jak do rzęs, ale bałabym się  ;)
- srebrna szminka. pierwszy raz na taką trafiłam!
- brokat w pudrze, którego jest całe... 1 g. zalecenia: nie wdychać (ciekawe... ;) )
- lakier do paznokci
- temperówka

 

Co prawda już po Sylwestrze, ale ja tworze abstrakcje na co dzień, chociażby na potrzeby sesji, więc na pewno się przyda ;)
Przyznam, że pierwszy raz słyszę o firmie Markwins a ten zestaw kupiłam troszkę w ciemno, ale kiedy o nich poczytałam... no trochę mnie zatkało.

"Markwins International - firma produkująca kosmetyki kolorowe, pielęgnacyjne i akcesoria, założona w 1984 r. przez Erica Chen. Oferuje kosmetyki głównie w formie zestawów, specjalizując się w unikalnie skomponowanych i opakowanych kompletach, idealnie nadających się na prezent. Kosmetyki sa sprzedawane w 70 krajach świata pod markami: wetnwild, Fresh Face, Black Radiance, Tropez, Jonel, Bratz, The Color Workshop and SOHO." portal wizaz.pl

Mają trochę lat, nie? W sumie kosmetyki tanie jak barszcz. Ja swój zestaw kupiłam za 11 złotych. Znalazłam też gdzieś na forach mineralny podkład w pudrze za 8 złotych (za 9,5 g), który ma naprawdę świetne opinie, więc będę próbowała go gdzieś dostać, choć z tym może być ciężko ;)




Ciekawe jesteście jak się sprawdzi mój zestaw? Bo ja baaardzo! Zwłaszcza, że dotarli aż do 70 krajów ;)

A wy miałyście do czynienia z tą firmą? Wiecie coś o niej?

Czekam na komentarze i uciekam nadrabiać zaległości w Waszych wpisach! :*

37 komentarzy:

  1. ciekawe.... poszukaj może gdzies tej firmy, zapowiada się ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaa!!!! lece jutro do Biedronki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj mam tak samo , jak cos sie swieci to zaraz musze wiedziec co to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ z Ciebie kusicielka - chyba zajrzę jutro do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam brokat z tej firmy własnie taki sam jak Ty teraz i ładnie się nakłada :) jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę taką szminkę ;( no i co zrobiłaś??? ja miałam nic nie kupować kosmetycznego w styczniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słońce... po co Ty sobie postanawiasz awykonalne rzeczy? :P

      Usuń
    2. bo za dużo wydaję na kosmetyki :P już mam ich tyle, że nie mam gdzie trzymać xD no dobra... musiałam zwolnić kolejną półkę w komodzie xD to już chyba o czymś świadczy. o nałogu jakimś xD

      Usuń
    3. jedni jarają fajki, inni chleją wódę... olej. ciesz się swoim zdrowym nałogiem :D:D muahaha :)

      Usuń
  7. Swego czasu otrzymałam kuferek z kosmetykami TCW i na prawdę jedyne z czego jestem zadowolona i co jest mi bardzo przydatne to kuferek. Cienie masakrycznie słabo napigmentowane, kleiste błyszczyki + 2 szminki, które niemiło pachniały i brązowy tusz do rzęs, którego bałam się próbować na oku. Jak dla mnie `tanie bazarkowe kosmetyki`, które bojno używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie słyszałam, że słabo napigmentowane, ale za to trwałe ;) co do reszty nie wiem, ale w sumie czasami bardziej zależy mi na efekcie wizualnym niż trwałości czy czyś innym ;)alby dwie godziny przez sesję wytrwało! :D

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej formie, ale majątek to wydałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Poza lakierem do paznokci, pewnie trochę obawiałabym się użyć czegokolwiek z tego zestawu :P Chociaż w sumie - w karnawale mógłby się przydać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj tam, brokat mi chyba krzywdy nie zrobi ;) jeśli nie będę go wąchać, jak zalecił producent :D

      Usuń
  10. Mam ten zestaw w złotym kolorze, kupiłam na początku zeszłego roku. Szału nie robi, ale 11zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i nie robi, ale nie wiedziałbym, dopóki bym nie kupiła ;)

      Usuń
  11. widziałam je kilka razy w Biedronce ale jakoś nigdy nie odczuwałam potrzeby by wrzucić do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam lubię testować badziewki, bo nie raz mile mnie zaskoczyły ;)

      Usuń
  12. Pięknie wygląda na ustach, jak dla królowej śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam, na królową śniegu mam lepszy bajer :D kiedyś pokarze ;)

      Usuń
    2. jeszcze cudniejsza?, oj pokaż koniecznie, a najlepiej jakąś śniegową sesje z taką królową, w Twoim wykonaniu na pewno pięknie by to wyszło.

      Usuń
  13. Do mnie jakoś nie przemawia ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę..nigdy takich nie widziałam. Maluj i się pochwal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz o niej słyszę ale szminka już mi się podoba ;D i cena... cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ostatnio ten zestaw i oczywiście również trafił w moje łapska, ale w planach miałam złote dodatki, więc go odłożyłam, ale chyba czas po niego wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam ten zestaw, ale jakoś mnie wcale ni kusił - wyglądał mi bardziej jak zestaw mazideł dla dzieciaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wdychać - dobre :)ciekawy zestaw, a to takie na dole to nie kredka? Ta pomadka całkiem fajnie wygląda na ustach, ja kiedyś dostałam taki zestaw kosmetyków kolorowych od mojej kuzynki z USA zawierający shimmery, glittery, brokaty do ciała i 2 pomadki - jedna srebrna druga złota:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś od mamy dostałam lakier i cienie, ale były kiepskiej jakości. Ten zestaw jednak mnie zaciekawił.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mialam kiedys cienie Markwins -kupiobe w Douglasie i nie polece ich,bardzo slaba pigmentacja,a takie tanie to nie byly (moze dlatego ze to byla duza paleta)
    Zestaw bardzo ciekawy i ja tez sroka wiec te brokaty i swiecidelka to cos dla mnie;)
    Z taka szminka tez sie nie spotkalam jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ten zestaw w kolorze złotym, ale ja takiego nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Fiu fiu! Chyba czas zawitać do biedronki i obejrzeć te świecidełka z bliska :D

    OdpowiedzUsuń