Kolory tęczy- tydzień 2.

Hej Żuczki! ;)

Korzystając z przerwy między zajęciami, na które miałam zamiar iść, ale nie poszłam, a tymi, na które pojdę, postanowiłam wyskrobać dla Was post z drugą częścią mojego projektu w roli głównej ;)

Szczęściarze ( :D) mieli okazję zobaczyć tę pracę już wczoraj na moim nowym fan page'u. ;) W tygodniu drugim mieliśmy do dyspozycji kolory: fioletowy, zielony i dowolny- w moim przypadku perłowy. Do całości makijażu użyłam paletki Sleek Bad Girl. Nie wiem jakim cudem to wszystko wyszło tak jasne (bo w rzeczywistości oczywiście takie nie było a zielony nawet był zielony, a nie turkusowy), ale pracuję nad tym, ;)



Jak podoba się Wam moja spokojniejsza wersja makijżu? ;)

Tak sobie pomyślałam dzisiaj, razem z Lubym, że warto by nagrodzić tych, którzy wyrabiają się z pracami w terminie ;) Oprócz tego, że na końcu projektu wybiorę z każdego tygodnia moją ulubioną pracę (spośród wszystkich, które do mnie dotarły- nawet z opóźnieniem), co tydzień będę udostępniała na Facebook'u moją ulubioną, z tych zrobionych na czas ;) Już dziś wieczorem pierwsza, także śledźcie tutaj.

Spadam kochani i do "spisania" wieczorem, bo dziś mam miluchny wieczór przeglądania  nowości na Waszych blogach! ;)

Pa! ;)

17 komentarzy:

  1. fajnie wygladaja te fiolety na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boję się trochę fioletów, bo łatwo zrobić sobie siniaka, no ale tym razem chyba wyszło bez obrażeń ;)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż, idealny np na kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaadnie ;) A ja dwa zmalowałam na ten tydzień, chyba mnie ponosi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to się chwali! niech nas niooosa te kolory w burą zimę ;)

      Usuń
  4. kochanie, to teraz do każdej kolacji musisz mieć taki make-up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile będziesz mi codziennie robił kolację... nie ma sprawy :D

      Usuń
  5. Ślicznie to wygląda:) Chciałabym zobaczyć to z otwartym okiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nam nie wyszło, bo wkurzyłam się że wychodza inne kolory i troszkę mnie poniosło :D

      Usuń
  6. dla mnie czasami też ;) czasami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba , makijaz idelany na kolacje czy wyjscie do kina :) Moze kiedys uda mi sie go odtworzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mamy kolor dowolny, że dowolny ;) to mam nadzieje że zmaluję odpowiednią propozcyję w tym tyg .
    Ładny Kochana makijaż :*
    i jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie ^^ jestem przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś cudna Asiu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń