Tag: Ile warta jest Twoja twarz?

Witam Was! ;) Jak mija dzień? Bo ja maaarznę od rana!
Z dumą chcę Was poinformować, że właśnie biorę udział w moim pierwszym w życiu tagu. :D No nie wiem kompletnie, gdzie ja się uchowałam, ale nie ogarniam jeszcze tej całej blogowej otoczki. Przydałby się jakiś niezbędnik albo pomocna Bloggerka ;) Przerażają mnie te etykietki, banery itd, ale czas zacząć działać! ;)

A zatem przechodzę do sedna. Tag wygrzebałam na blogu http://caughthereye.blogspot.com/2012/10/tag-ile-warta-jest-twoja-twarz.html?showComment=1350027847716#c4176593456007365336 i baardzo mi się spodobał ;)

Jesteście ciekawi ile warta jest moja twarz? Kosmetyki, które zobaczycie, zawsze znajdują się w mojej prywatnej kosmetyczce. Oczywiście nie tylko one, bo np. nie wyciągam codziennie tego samego podkładu albo różu, ale zwykle są to właśnie te ze zdjęcia. Używam ich do makijażu pozbawionego jakichkolwiek wariacji... zwykłego dziennego, który pozwala mi wyjść rano z domu. ;)

Większość z nich kupowałam w Anglii, ponieważ mieszkałam tam przez rok, dlatego podam angielskie ceny, ale w końcowym rozliczeniu wszystko podliczę w złotówkach. No to zaczynamy! ;)



podkład Bourjois 10 Hours Sleep Effect   9.99Ł
tusz do rzęs Rimmel Extra Superlash   4.99Ł
żel do brwi Gosh Defining Brow Gel   4.99Ł
błyszczyk NYC   2.99Ł
róż Accessorize   ok. 4.99Ł
brozer Body Collection Bronzing Duo 9.99 zł
puder matujący Rimmel Stay Matte   3.99Ł
cień do powiek Inglot stan opłakany ;)   ok. 10 zł
eyeliner w żelu Rimmel   23.99 zł
Gosh Precious Powder Perals Glow   8.99Ł
pędzelek Gosh   6.99Ł
baza i kamuflaż MakeUp For Life+ puder transparentny Physio kupione na szkoleniu   ok. 180 zł
pędzelek używany do różu For Your Beauty 16 zł.
paletka Sleek Au Naturel   7.99Ł

56Ł + 240 zł... mnożąc funty tylko x5 daje...  około 520 złotych.

I w tym momencie zaskoczyłam samą siebie, bo naprawdę nie spodziewałam się, że mogę dojść do takiej kwoty. Coż... zdarza się ;)

Was także zapraszam do tagu, o ile nie byłam jedyną, która jeszcze nie miała go za sobą. ;)

Życzę miłego dnia i całuję Was cieplutko! ;)

5 komentarzy:

  1. Ładna kwota :). Bardzo podoba mi się ten róż... Choć w sumie nawet nie sam róż, ale motylki na opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fiu fiu. niezła sumka. eyeliner rimmel uwielbiam <3
    może dołączę do tagu jak mi się uda zdecydować czego głównie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, ale suma Ci wyszła! Pokażesz kiedyś Gosh Precious Powder Perals Glow ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow :) rzeczywiście nie zła suma :):) mam pytanie czy w Boots kupowałaś paletke Sleek?

    OdpowiedzUsuń