Nominacja do Liebster Blog Award no i cieszyyymy sie ;)

Hej kochane! ;)

Cieszę się dziś jak głupia ;) Bo warto cieszyć się z każdej drobnostki! Na pierwszy rzut moja nominacja do Liebster Blog Award. To pierwsze takie wyróżnienie dla mojego bloga. Nie mam pojęcia jaką ma ono rangę, aczkolwiek ciesze się, że moje dzieciątko zostało przez kogoś zauważone ;) Dzięki diarymakeup! ;)




Na czym polega to wyróżnienie:


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Z racji, że nie przepadam za takimi zabawami i nie mam na nie zbyt wiele czasu (a ta jest wyjątkowo pracochłonna), chcę tylko przeprosić za moje lenistwo i życzyć milej zabawy wszystkim nominowanym ;)

_________

A wieeecie, że wygrałam konkurs u Mademoiselle Zu? ;) Chciałabym strasznie podziękować wszystkim za oddane głosy! :* Może się powtarzam, ale... najpiękniejsze jest to, że większości z Was nawet nie znam ;) Tym bardziej mi miło i mam nadzieję, że ten mój pierwszy konkurs nie będzie ostatnim, w którym brałam udział. Zawsze warto próbować! ;) Czasami szczęście może Was spotkać już za pierwszym razem, tak jak spotkało mnie ;)

Życzę Wam spokojnej nocki i do następnego! ;)

8 komentarzy:

  1. Gratki! :D Zasłużyłaś na wygraną, mówiłam, że nie masz szans :D Ja dostałam wyróżnienie, ale nadal nie wiem, czy w związku z tym coś wygrałam, czy nie, a Zu milczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg, oczywiście chodziło o to, że mówiłam, że JA nie mam szans :D

      Usuń
    2. dobra dooobra, wydało się :P żarcik ;) dziękuję! ;)

      Usuń
  2. gratuluję :D mówiąc szczerze Twój makijaż był najlepszy, więc nie dziwne że tyle głosów zebrał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, cieszę się że Ci się udało :)) Miałam nadzieję, że tak bedzie !!
    Mnie się niestety nie trafiła żadna nagroda czy wyróżnienie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zasłużona nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Twój makijaż bardzo mi się spodobał!
    Ja też wygrałam, mój makijaż został wybrany przez autorkę bloga :)

    OdpowiedzUsuń