Szybki dzienniak w delikatnych barwach- step by step.

Witam dziewczyny! ;) Dziś zaczynam zabawę ze stepami, których stopniowo będzie pojawiało się tutaj coraz więcej. Zazwyczaj brakuje mi na to cierpliwości, ale ćwiczę swoją samomoblilizację i oto jej efekty ;)

Na początek coś prostego dla każdego amatora ;) Później to się pobawimy... ;) Tymczasem zaczynamy!



Nałóż bazę pod cienie oraz korektor pod oczy.

Perłowym cieniem rozświetl wewnętrzny kącik oka raz część pod łukiem  brwiowym.

Na środku powieki ruchomej nałóż żółty cień, rozmywając granice.

W zewnętrznym kąciku raz w górnej części powieki ruchomej nałóż niebieski cień, także rozmywając granice.

Obrysuj linię wodną niebieską kredką.

Tą samą kredką narysuj "przedłużenie" dolnej linii rzęs. 

Obrysuj kredką górną linię rzęs tak,, by pogrubiała się stopniowo ku zewnętrznemu kącikowi i  łączyła się z naszym "przedłużeniem".

Wytuszuj rzęsy.

I gotowe! ;)
Do wykonania makijażu użyłam cieni z Inglota. Mam nadzieję, że step przypadł Wam do gustu i będziecie chętne na oglądanie następnych! ;)

Na dziś to tyle. Uciekam się weekendować z mojelove. Pa! :*

11 komentarzy:

  1. Makijaż śliczny. Chociaż po tytule spodziewałam się czegoś spokojniejszego kolorystycznie;), ale fajnie by było i kolorowo jakby wszyscy takie odcienie na co dzień nosili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też po tytule spodziewałam się czegoś lagodniejszego. Moje dzienniaki nie są tak szalone kolorystycznie, ale w sumie co kto lubi ;D idealna kreska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż... moje życie jest zbyt ciekawe na bury makijaż ;)

      Usuń
    2. i podkreślasz jego ciekawość ciekawym makijażem? rozumiem :)

      Usuń
  3. mój dzienniak to jasny cień i kreska, do szkoły takie kolory nie wskazane, ale na jakąś imprezę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy aczkolwiek nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na codzien też nosze kolorowe i mocniejsze makijaże :)
    Inglociki...inglociki... I love it <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba! Świetny makijaż na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makijaż, podoba mi się dobór kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odniosę się do mojego komentarza przy najnowszym poście - tu już nic nie opada ;)

    Bardzo fajny, świeży makijaż w trudnych barwach.

    OdpowiedzUsuń